banner

חנויות מומלצות לרכישת ריהוט משרדי

חנויות מומלצות לרכישת ריהוט משרדי הנן חנויות המספקות סוגים רבים של פתרונות למשרד, ומציעות מכירה, הובלה, ובמקרה הצורך גם התקנה. חנויות אלו משלבות שירות עם מכירה וערבות להצלחת הלקוח להתאים לעצמו ריהוט משרדי מוכן לעבודה באופן מיידי. להלן מספר תפקידים שעל חנות מסוג כזה לספק ללקוח על מנת שתיקרא חנות מומלצת.

מחלקת עיצוב עם יועצים מן המעלה הראשונה

מחלקת העיצוב בחנות תכיל עובדים מלומדים אשר התנסו במיומנות העיצוב ומסוגלים להנחיל לכל לקוח קבוצת רהיטים שתתאים למשרד שלו ככפפה ליד. החל מפינות המתנה משרדיות וכלה בחדרי מזכירות, מנהלים ועובדים – על החברה לדעת בדיוק מה מתאים לכל חדר מבחינה עיצובית ולספק את הפתרונות באופן מוחשי.

מחלקת תחזוקה וייעוץ לוגיסטי מקצועית

במחלקה זו ידעו להמליץ לכם על ריהוט עור או בד, עץ או מתכת. המחלקה תמפה לכם את היתרונות והחסרונות של כל קבוצת רהיטים בהאם לחומרי העשייה, ועל כן, באמצעותה, תוכלו לקבל החלטה איזו קבוצת רהיטים כדאי לכם לרכוש.

שירות עד משרדו של הלקוח

השירות צריך להתבצע עד למשרדו של הלקוח: הובלת הרהיטים, והתקנתם במשרד. במידה ונרכשו התקנים שמחוברים לקיר כמו שולחן קיר מתקפל, תתבצע ההתקנה על ידי עובדים מיומנים מטעם חנות הרהיטים. בנוסף, על חנות הרהיטים לספק תנאי אחריות הפרוסים על פני חודשים או שנים בהתאם ליוקרתו ועמידותו של המוצר: ככל שהמוצר עמיד יותר, האחריות עליו תהיה מרובה יותר מבחינה כרונולוגית.

מחירים נגישים

כיום, בשונה מן העבר, לא מעט אזרחים מחזיקים במשרדים משלהם, ועל כן שכירות של משרד לא מעידה על כך שללקוח יש כוח קנייה רב. לכן, על מנת שהלקוחות גם יקנו מחנות הרהיטים החנות צריכה לתמחר את מוצריה באופן שבמקביל לרווחיות שלה מהמוצרים – יתאפשר ללקוח לקנות זאת. במידה וזה לא אפשרי, על החברה להציע תנאי תשלום פרוסים שיקלו על הלקוח לרכוש את המוצרים.

המלצות של לקוחות קודמים

זהו הכלי השיווקי האמין ביותר שישנו. אין כמו המצה טובה מקולגה על מנת למשוך לקוחות לחנות רהיטים. לכן, מומלץ כי החנות, במסגרת מאמצי השיווק שלה, תפרסם גם תגובות של לקוחות קודמים למשיכת לקוחות חדשים אל עבר מוצריה.